مزایای استفاده از پکیج اخگر نسبت به موتورخانه

y0gOj

در حال حاضر تقريبا همه ساختمان‌هاي نوساز داخل شهر تهران و همين‌طور ساير شهرها، داراي سيستم پكيج هستند و سازنده‌ها و انبوه‌سازان استفاده از موتورخانه را به طور كلي كنار گذاشته‌اند؛ چرا كه نصب و راه‌اندازي پكيج به مراتب راحت‌تر از ساخت موتورخانه در زيرزمين ساختمان‌هاست و از همه مهم‌تر، هزينه استفاده از پكيج نيز به دليل استقلال هر واحدمسكوني در ميزان مصرف گاز و عدم نياز به مصرف مشترك گاز براي گرمايش، كمتر است و اين ويژگي تمايل افراد به داشتن سيستم پكيج را نيز افزايش داده است.

چرا پکیج اخگر را ترجیح می‌دهید؟
پکیج‌های اخگر بسیار کم صدا تر از موتورخانه مرکزی بوده و فضای کمتری را هم در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی اشغال می‌کنند. سیستم پکیج‌های گرمایشی اخگر راندمان 90 درصدی داشته و در مقایسه با شوفاژخانه مرکزی این راندمان بسیار بالاتر است و نوسانات دمای آب در این سیستم اصلا محسوس نیست. یکی دیگر از ویژگی‌ها و برتري این سیستم نسبت به موتور خانه مرکزی این است که دو کاربرد دارد طوري كه در فصل سرد، آب گرم مصرفی منزل شما را تامین می‌کند و هم سیستم گرمایشی است
مزایا و ویژگی‌های سیستم پکیج گرمایشی
تجربه استفاده از سيستم‌هاي پكيج اخگر نتايج زير را به عنوان مزيت استفاده از آن، در آپارتمان‌ها نشان داده است.
– بهترین سازگاری با هوای غیر مرطوب و آب‌های سخت
– مصرف بهینه انرژی، تولید هوای پاک
– مجهز به سیستم هوشمند تنظیم و کنترل دما
– رعایت استاندارد ملی و بین‌المللی
– راه‌اندازی در هوای آزاد بدون محافظ و مقاوم در برابر وزش‌ها و ریزش‌های جوی
– مجهز به سیستم تخلیه خودکار آب
– مقاوم در برابر پوسیدگی و اتلاف انرژی
علاوه بر ویژگی‌ها و مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، این نوع سیستم‌های گرمایشی که توسط شرکت اخگر عرضه میگردد دارای عملکردهایی هستند که هر خریدار می‌تواند به صورت انتخابی هر کدام را که می‌خواهد به پکیج خود هنگام خرید اضافه کند. استفاده از سیستم ضدیخ، سیستم عیب‌یاب الکترونیکی، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی و… که شما می‌توانید هنگام خرید پکیج اخگر خود هر کدام از این‌ها یا همه این‌ها با هم را بر روی سیستم خود اضافه کنید.
مشخصات فنی
برق مورد نیاز پکیج‌های گرمایشی اخگر 220 ولت و حداکثر دمای آب مدار گرمایش 90 درجه سانتی گراد است. وزن این سیستم‌ها 32 کیلوگرم و ابعاد آن عرض 45، ارتفاع 74 و عمق32 سانتی متری است.
بنابراين به راحتي مي‌توان يك دستگاه از آن را براي عبور لذت‌بخش از فصل سرد سال، در داخل آپارتمان نصب و از آن استفاده كرد.

تعمیرکار اخگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.