دفتر مرکزی خدمات اخگر

Ferroli-afterSales

خدمات پس از فروش اخگر

با گسترش روز افزون استفاده از سیستم های گرمایشی مستقل در منازل، به ویژه پکیج های شوفاژ دیواری با تکنولوژی پیشرفته و جدید، ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد در زمینه خدمات رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان پکیج شوفاژ دیواری و همچنین حمایت و ایجاد یک فرهنگ مصرف بهینه از این دستگاه، یک نیاز ضروری و قطعی برای جامعه امروز ما می باشد. شرکت اخگر جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی قبل از فروش، کارشناسی قبل از نصب، راه اندازی رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و تعمیرات در دوران گارانتی و همچنین در دوران غیر گارانتی و بازرسی های ادواری نموده است.

خدمات پس از فروش محصولات اخگر هم اکنون از مرکز خدمات سراسر کشور، مستقر در تهران عرضه می گردد. خدمات پس از فروش اخگر با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه 77682493-021 که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

اهداف خدمات پس از فروش اخگر که به عنوان یک خدمت ویژه در راستای رضایت مشتریان انجام می شود، به شرح ذیل می باشد:

1- کارشناسی قبل از فروش
2- کارشناسی قبل از نصب
3- نصب رایگان
4- راه اندازی رایگان
5- نصب و آموزش رایگان
6- تعمیرات در دوران گارانتی
7- تعمیرات در دوران غیرگارانتی
8- پشتوانه خدمات و تامین قطعات به مدت ده سال از تاریخ نصب
9- ارتباط مستمر و دایمی با مصرف کنندگان (پس از ارائه خدمات از طرف شرکت) و دریافت نقطه نظرات مصرف کنندگان
10- بازرسی ادواری

خدمات اخگر جهت سرویس دهی به مشتریان محترم گروه صنعتی اخگر با بکارگیری از سرویسکاران با تجربه به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج و مشعل اخگر میباشد. هدف از تاسیس خدمات اخگر ارائه بهترین نوع سرویس به مصرف کنندگان محصولات گروه صنعتی اخگر میباشد و تکنسین های واحد خدمات اخگر متشکل از افرادی با استعداد فنی و قسم خورده میباشند که بدون کوچکترین چشم داشتی (از مصرف کننده) آماده سرویس دهی شبانه‌روزی در جهت سربلندی واحد خدمات اخگر میباشند.