هواگیری پمپ پکیج اخگر

hne8ymj3h39deeyb2rh

نحوه هواگیری پمپ پکیج اخگر

برای هواگیری پمپ شما باید زمانی که پمپ در حال کار کردن می باشد { در فصل تابستان باید شیر آب گرم باز باشد تا پمپ کار کند } با استفاده از پیچ گوشتی دو سو با یک دست پیچ بزرگ روی پمپ {در تصویر مشخص گردیده} را به آرامی به جهت خلاف عقربه ساعت کمی باز کرده و البته قبل از باز کردن پیچ توسط دست دیگرمان یک دستمال خشک زیر پمپ و پایین پیچ گرفته که آبی که از پمپ خارج می شود روی دستگاه نریزد

زمانی که پیچ را آهسته باز کرده مقدار هوایی که داخل روتور پمپ بوده که به احتمال زیاد باعث ایجاد صدا و همچنین گاها جوش آوردن سیستم می شود به همراه مقداری آب خارج شده و شما از طریق تغییر صدای چرخش پمپ متوجه خالی شدن هوا شده و در انتها پیچ دوسوی پمپ را محکم می بندیم .

8 دیدگاه

  1. روا

    سلام.من از اصفهانم و یک پکیج دیواری دارم که دائم دستم به اون بنده.تعمیرکار تخصصی پکیج اخگر هم در شهر انگار اصلا وجود نداره یا ما از نمایندگی های آن بی خبریم.اگر آدرس نمایندگی ها را در اختیارمان بگذارید ممنون میشم.حداقل بیان پکیج را سرویس کنند و اگر قطعه ای خواست از آن تعویض کنند.هر کسی می آید میگوید پکیج را تعویض کنید چون قطعاتش گیر نمی آید.آیا این مشتری مداریست؟

  2. admin

    با سلام
    اگر سوالی از نظر فنی دارید و یا نیازمند تهیه قطعه خاصی باشید ما در خدمتیم.


  3. علت افت فشار از چیست وشم روشن اشت ولی ابگرمکن‌روشن‌نمیشود

  4. فاطمه

    سلام
    حدود پنج سال است پکیج اخگر نصب کردم ..سال گذشته اب گرم مصرفی آن دچار مشکل شد موقعی که شیر اب گرم را باز میکردیم مشعل روشن نمیشد ولی شوفاژ کار میکرد که تعمیر کار آمد و دیافراگم اونو تعویض کرد.حدود یکسالی خوب بود ولی متاسفانه همان مشکل قبلی پیش آمده…ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. حلالی پور

    پکیج زمینی اخگر ما بعد از وصل کردن کلید پمپ فیوز میکند . پمپ گیر پاژ نیست . موتور اتصال بدنه نیست . علت چیست . لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر .

  6. admin

    پمپ سوخته است


  7. وقتی پمپ کار می کند صدای زیادی می دهد، علت چییت

  8. admin

    پمپ مشکل پیدا کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.