در مورد خدمات پس از فروش اخگر
تعهدات خدمات اخگر در قبال مشترکین خود :
پاسخگویی درست به تلفن ها
پاسخگویی دقیق و صحیح با رعایت احترام برای مشتریان و پیگیری تماس های
ناموفق از وظایف اصلی واحد خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخگر میباشد
رسیدگی به شکایات مشتریان
مدیریت واحد خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخگر وظیفه دارد به شکایات و انتقادات مشتریان خود گوش داده و در صورت ناراضی بودن مشتری سریعا نسبت رسیدگی به دلائل شکایت وی اقدام کند
انجام خدمات حتی اضافه بر انتظار مشتری
پرسنل خدمات شرکت اخگر وظیفه دارد با مشاوره و راهنمایی به مشتریان در انتخاب درست کالا یا خدمات مورد نیاز مشتری کمک کرده و همواره برای جلب رضایتمندی مشترکین در تلاش باشند
آموزش فنی به مشتریان جهت نگهداری صحیح دستگاه
تکنسین واحد خدمات شرکت اخگر وظیفه دارد با صبر و حوصله کلیه مراحل راه اندازی و نگهداری محصول را برای مشتری شرح داده و در صورت لزوم برشور و کاتالوگ راهنمای محصول را در اختیار مشتری قرار دهند
تامین قطعات یدکی مورد نیاز سرویسکاران
اعزام سرویسکار در محدوده زمانی دلخواه مشتری حتی خارج از ساعات اداری و همینطور حتی در تعطیلات
{{ سریعترین راه ثبت آدرس جهت تعمیر محصولات اخگر
با ارسال پیام کوتاه به سرپرست واحد خدمات آدرس خود را در سیستم ثبت کنید
50002347878
ارسال نام . آدرس و ایراد دستگاه از طریق پیام کوتاه به شماره فوق }}
برخی از خدماتی که توسط این مرکز ارائه میشود :
– فروش انواع مشعل اتمسفریک گازسوز و بدون صدای اخگر
– پخش کلیه قطعات یدکی محصولات اخگر به کلیه نقاط
– تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی و مشعل اخگر
– انجام کلیه امور خدمات ختی در ایام تعطیل
– ارائه قطعات اصلی و با کیفیت
– پیگیری خدمات انجام شده از طرف واخد خدمات
– رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مشترکین
– ارائه خدمات از ساعت 8 صبح تا 12 شب
– ارائه سرویس های فصلی و سالانه
– تعویض قطعات گارانتی و ارائه فاکتور رسمی
– آموزش به مشتری و الزام مشتری به رعایت نکات ایمنی
خدمات پس از فروش شرکت اخگر با گروهی فنی و با تجربه آماده سرویس دهی به مشترکین اخگر میباشد
واحد مرکزی خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخگر شعبه تهران بزرگ